Reklamační řád

V Canteen si zakládáme nejen na surovinách a kvalitě jídla, ale také na co nejkvalitnějších službách a přístupu k zákazníkovi. Jsme si bohužel vědomi, že přes všechnu naši snahu může lidský faktor bohužel selhat. Ať už kuchař, který zapomene na některou ingredienci, nebo řidič který při výdeji omylem prohodí objednávky.

Pokud k takovéto situaci dojde, nebo pokud dokonce nejste spokojeni s chováním řidiče, okamžitě volejte na naši linku 792 301 904 a my budeme co nejrychleji reagovat na Vaši stížnost. My Vám rádi vyhovíme a Vy nám tím pomůžete zkvalitňovat naše služby. A nezapomeňte: Pokud Vám řidič nepředá účtenku, nemusíte platit! Jste našimi hosty!

  1. Vaše reklamace vyřizujeme pouze na telefonní lince 792 301 904 v průběhu otevírací doby. Na reklamace, které obdržíme na firemní e-mail nebude brán zřetel.
  2. Pro nahlášení reklamace si připravte Vaši účtenku, kterou jste obdrželi od řidiče. Pro vyřízení reklamace budeme potřebovat nahlásit Vaše kontaktní údaje, které Jste zadával/ a při objednávce.
  3. Reklamované zboží Vám nemůžeme vyměnit, pokud nepředložíte účtenku.
  4. Je v zájmu zákazníka, aby si při převzetí objednávky zkontroloval, že zboží, které obdržel je to co si objednal.
  5. Pokud zákazník obdrží jiné zboží než si objednal a nechce ho, bude mu co nejrychleji dodáno zboží co si objednal. Popřípadě mu bude vrácena zaplacená částka, nemůže-li zákazník na výměnu čekat nebo má jiný důvod pro vrácení platby. Při platbě kartou, bude zákazníkovi vyplacena částka na účet, a to nejpozději do 30 dnů od reklamace. V případě platby firemními body, budou zákazníkovi body vráceny na daný účet, registrovaný na webu www.canteen.cz. Body mu budou vráceny do 30 dnů od reklamace.
  6. Pokud zákazník není jakkoliv spokojen se zbožím, ať už kvalitou, teplotou nebo obsahem, musí neprodleně zavolat na firemní linku 792 301 904. Pokud nebyly dodrženy obchodní podmínky naší firmy, či kvalita jídla, bude nabídnuta zákazníkovi výměna zboží, nebo vrácení peněz, viz 5. odstavec. Nové zboží bude zákazníkovi dodáno v co nejkratším termínu.
  7. Přijímáme pouze reklamace na zboží, které bylo zakoupeno v den reklamace. Na reklamované objednávky z předchozích dnů nebudeme brát zřetel.
  8. Je v zájmu zákazníka, aby si ihned přepočítal vrácené peníze. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  9. Pokud Vám řidič nepředá účtenku, nemusíte za jídlo platit.